Yakın gelecekte teknolojik gelişmeler pazarlamayı nasıl etkileyecek?


Harvard Business Review blogundaki yazı teknoloji ve pazarlama ilişkisinde müşteri verisi analizine vurgu yapıyor

Advertisements

2 thoughts on “Yakın gelecekte teknolojik gelişmeler pazarlamayı nasıl etkileyecek?

  1. Güzel bir makale. Ama bence bu makale her zaman için geçerli olabilir. 18 y.y. ya da 19 y.y. bu makaleyi (tabi mobil cihazları hariç:)) okumuş olursak herhalde neredeyse herkes yazarla aynı fikirde olacak. Çünkü teknoloji ne kadar değişse pazarlama dünyası da o kadar değişecek. Makalede özellikle birinci şıkta geleceğimiz çok iyi açıklandı, yani makineleşme süreci durmadan ilerlerleyecek bence.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s