FACEBOOK KULLANIM RAPORU MART – 2014

Posted on Updated on


Sosyal medyada içerik yönetimi ve ölçümleme dersimizdeki KPI konusuna bir örnek.

Faruk Çalıkuşu

Markaların Facebook sayfalarında yaptıkları paylaşımlarda organik olarak kullanıcılara ulaşmasının yüzde 2′ye kadar düştüğünü paylaşmıştık. Kullanıcıyla daha fazla etkileşim yakalayan içerik sunarak bu oranları artırmanın mümkün olduğuna dair bir raporu Quintly yayınladı.

Ocak ayı içerisinde 72,194 Facebook sayfasında yapılan araştırmada yaklaşık 49 milyon içerik incelemesi analiz edilerek hazırlanan raporu yazının sonunda slayt halinde bulabilirsiniz.

Fotoğraf, link, video, kapak fotoğrafı, teklif dahil olmak üzere içeriklerin tercih edilme oranları, aldıkları etkileşimin yer aldığı raporda görsel içerik hem paylaşımda hem de etkileşimde dikkatleri üzerine çekiyor.

View original post 155 more words

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s